Meditatieve avond: "Rond de bron!" Meditatieve avond: "Rond de bron!"

We zitten in een kring rondom een kaars, en gericht op iets moois om naar te kijken: een reproductie, bloemen e.d. Vaste onderdelen van de avond zijn het aansteken van waxinelichtjes, het lezen van een bijbeltekst en het luisteren naar (veelal klassieke) muziek. Een van de zalen bij de kerk wordt voor deze avonden in meditatieve sfeer gebracht.

In het belang van de rust en de sfeer van de avonden is het belangrijk dat u zich tevoren even (via mail of telefoon) aanmeldt.

De data en de thema's worden vermeld op de agendapagina.

Plaats: Ichthuskerk, Tromplaan 8
Tijd: Vanaf 20.00 uur is er koffie en thee; om 20.30 uur beginnen we en de avond duurt uiterlijk tot 22.00 uur.
Een groepje leden van de Ichthuskerk bereidt de avonden voor en de leiding van de avond berust bij Jeb Wiggers, ouderling pastoraat.

Opgave bij Nel Foeth, tel. 475860 of e-mail: njfoeth@kpnmail.nl