Kindernevendienst Kindernevendienst

Tijdens de kindernevendienst wordt over hetzelfde bijbelgedeelte als in de kerk verteld, maar dan op het niveau van de kinderen. Na het verhaal wordt er met de kinderen gepraat, geknutseld of getekend. Ook wordt er gecollecteerd voor een tevoren gekozen doel.
Voor het slotlied en de zegen komen de kinderen weer terug in de kerkzaal.

Tijdens bijzondere diensten, zoals Kerst, Pasen en Pinksteren, maar ook bij doopvieringen, verzorgt de kindernevendienst een eigen bijdrage, bijvoorbeeld een ingestudeerd lied, toneelstukje of iets anders dat past bij het thema van die bijzondere viering.

Iedere zondag is er kindernevendienst, ook in de zomervakantie.

Nieuwsgierig geworden? ….. je bent van harte welkom in de kring!