De Ichthuskerk De Ichthuskerk

De kerkelijke gemeenschap wordt gekenmerkt door verscheidenheid en veelkleurigheid, wat betreft de herkomst en achtergrond van de leden. Dat zie je terug in de zondagse vieringen en in de verdere activiteiten in de Ichthuskerkgemeente. Op zondagmorgen is er kinderoppas, kindernevendienst en maandelijks jeugdkerk. Regelmatig werkt de Zanggroep mee aan de viering. Er zijn themadiensten, vespers, Taizévieringen en vieringen met accent op kinderen of jongeren. Ook kinderen worden genodigd aan het avondmaal. In de Ichthuskerk kunnen ook andere levensverbintenissen als een verbond van liefde en trouw worden gezegend.
Vanaf haar ontstaan is de Ichthuskerkgemeente een groep mensen die waar nodig samen de handen uit de mouwen steekt. Er zijn door de week diverse gespreksgroepen, bijbelkringen, alfa-cursus, meditatieve avonden en ook activiteiten voor kinderen en jongeren.
De Ichthuskerk wil graag op een eigentijdse manier christelijke gemeente zijn. Indien uw belangstelling is gewekt, kunt u een cd opvragen, waarop een dienst is opgenomen. Of beter nog, bezoek een van onze zondagse vieringen.
Van harte uitgenodigd en welkom!!!